Weet iemand een (online) winkel waar je opvulringen voor16 *9 speakers kunt kopen? Ik kom wat ruimte tekort voor mijn speakers in te bouwen
alvast bedankt!
25 apr 2007 22:17
cabrio wim
Even zelf maken van triplex met decoupeerzaag, en bekleden met de kleur van je deurenpaneel of stof van de achterkant.
25 apr 2007 22:54
Mark
911 cabrio 3.2
Cayenne S
Helmond
Wim,
iemand had ze voor me gemaakt........van mdf, Na het eerste gat boren had ik er al 2!!. Ik ging er vanuit dat je deze ook gewoon kon kopen vn plpastic ofzo, het is nl een standaard maat. Maar helaas heb gisteren internet afgestruind maar niet kunnen vinden. Dan maar inderdaad maken van triplex.
iemans anders een tip??
26 apr 2007 22:06
horn
PF #57
dingen zijn standaard per automerk. heb even zitten kijken bij mijn vriend www.rondevries.nl maar niks voor Porsche helaas.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
Moeten deze ringen persee van porsche zijn, kan je niet een universele toepassen, het lijkt mij een standaard maat
En anders zoals men zegt zelf maken dat heb ik ook bij de grote beurt gezien, bij de aflevering van de (spiegel ) bling bling GOLF
_________________________________________ Live and let Live
30 apr 2007 10:03
Mark
911 cabrio 3.2
Cayenne S
Helmond
Ik zoek ze niet van Porsche, (gaten zijn niet origineel), na lang zoeken bij Heuts universele gevonden en besteld.
30 apr 2007 21:06
Daantje1234
911 sc 3.0
Amstelveen
Toevallig zag ik een rek bij Otosam in Aalsmeer met allerlei maten opvulringen voor divere speakers .Toen dacht ik al bij me zelf , da's handig wellicht dat andere autoradio zaken ze ook kunnen leveren. Suc6
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum