Hoi,
Het betreft dan toch een 2.7 liter 'G'-serie (als in eerste serie met impact bumper) of niet?
De types van voor 1976 zijn zowiezo erg roestgevoelig, maar Targa's zijn wat dat aangaat nog een groter risico als het dakje ooit heeft gelekt...
Let daar dus vooral erg goed op.
Verder de andere zaken even checken: hoe loopt de motor, lekt ie olie? rookt ie? schakelt ie lekker en trekt ie niet naar een kant als je hard remt?
Magneetje meenemen wil ook nog wel eens helpen....
Echt problemen waarvoor je 'm op voorhand zou moeten laten staan ken ik niet. In Morgan (en andere artikelen) staat dat de 2.7L motor relatief zwakker is omdat de boring is vergroot ten opzichte van de eerdere 2.4 motoren. Men zegt dat dit eigenlijk over de limiet van dat blok was, en dat het daardoor eerder stuk gaat.
Mensen als Anne 2.7 hier op het forum rijden echter al duizenden kilometers zonder problemen....dus wat heet 'zwakker' in dat geval?;
het blijft toch een Porsche motor...
Succes.