Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 15:22

Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Buzzer en acculaadlampje... 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
911 Carrera 3.2 1987 (964 look)
Oegstgeest
Bericht Buzzer en acculaadlampje...
PF ers,

Ik heb ergens een topic over werkzaamheden aan dashboard, maar een belangrijke haal ik eruit, omdat ik daar niets over kon vinden:

De buzzer. Ik heb begrepen dat er een buzzer als verklik systeem zit ( ingebouwd in je contactslot) Deze zou mogelijk iets moeten gaan doen als je gordel niet vast zit, of je handrem aanstaat , of je lichten nog branden?

Bij mij werkt ie in ieder geval niet. Oorzaak kan zijn dat bij mij het relais ontbreekt, dus die ga ik eerst kopen. Maar valt me op dat in handleidingen / manuals en hier op het forum er niets over staat? Ik zou graag weten waar die zit, wanneer die afgaat (en ik weet dat ie met een violet (= licht paars?) draad bestuurd wordt.

Namelijk best irritant als je lichten nog aanstaan en je vergeet dit, terwijl in de goedkoopste chinese botsproef falende auto's dit wel zit... haha. Ik weet dat je het makkelijk kunt inbouwen voor 5 euro van de halfords, maar waarom zou ik als ie eigenlijk al in de porsche zit. Voor de duidelijkheid ik heb een 3.2 uit 87... em alle manuals bedradingsschema's die je kan wensen...

Volgende: het acculaadlampje volgens jullie: wanneer gaat ie branden? ja, ls het foute boel is (afgelagen auto als je voor 40 man publiek je onbekrachtigde koude 911 uit je gargage wilt halen), maar ik bedoel ter controle.. ik dacht stand twee van je contact.. maar dat doet ie niet.. haha ( ja bolletje is ok). Ben benieuwd ofiemand dat weet hier..

Hans 3.2

16 jul 2007 9:13
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 1 bericht ]