Hmzz , Heren ...
Even toelichten
Ik wil helemaal geen RS ... Heb een 6 tal maanden een keuze gemaakt om de 964 te houden en hem naar mn zin te maken. Toegegeven alles bij elkaar zal ik uitkomen op 15.000€ ongeveer aan modificaties ... maar dan heb ik wel een "nieuwe" ... en vooral een auto zoals ik hem wil en volgens mijn mening een stuk "unieker" dan een RS.
Een RS vind ik machtige bak maar a) iets te radicaal b) pakweg toch 35 a 40.000€ ... en toegegeven voor dat geld zou ik zeker wat anders kopen.Niet te vergeten dat voor dat geld de motor enzo ook niet onder handen is genomen.
Ik weet dat ik bij herverkoop nooit zal terugkrijgen wat ik ervoor heb betaald. Maar ik wil hem ook niet verkopen. Ik vind het model gewoon één van de mooiste die er zijn. Die dan in nieuwstaat met een degelijke, verantwoord kanon van een motor in ... jamie jamie.
In mijn gedachten zit een zo duidelijk en vastberaden beeld hoe ik een Porsche wil hebben
oerPorschemodel, widebody zonder BBQ, Speedline wielen, kanon van een motor in TOP conditie, superstrak clubracy interieurtje zonder een Porsche Scene gehalte te creeëren.
Je gaat op mijn kar ook nooit zelfverzonnen of andere niet aan dit model behoorende logo's etc vinden.
De dingen die ik dan "overneem" of jat (hoe je t ook wil noemen) van in dit geval een RS is gewoon omdat ik ze supermooi vind.
Dat achtertapijt (zitjes weg) vind ik een pracht-look. Die deurpanelen vind ik heeeel strak.
Het is dan mss uiteindelijk geen puur originele auto meer ... maar al wat erop en aanhangt is wel 100% Porsche
en vooral in nieuwstaat
Ik wil de auto ook voor meer gebruiken dan alleen op circuit gaan dollen. Kwil er ooit mee op vakantie bv ... in een RS lijkt mij dit iets teveel van t goede ... en er is zeker de 4x4 factor ...
Kbegrijp jullie reacties wel hoor ... soms lijkt het er sterk op dat ik een RS wil achterna gaan ... maar ik experimenteer veel en graag met vanalles ... maar wil niet zeggen dat het allemaal uiteindelijk zo zal blijven zitte
Binnen 6 a 9 maanden zal alles veeeel duidelijker zijn
en khoor jullie ook al denken ... koop een 965 ... maar das ook nie wat ik wil ...
Uiteindelijk wordt het een echte "zondags"auto ... maar daar ik veel te bezeten ben van Porsche en er meermaals mee wil rijen komt er heeeel zeker Porsche nummer 2 ... weliswaar een model een stuk goedkoper in onderhoud en aanschaf etc ... 944S2 / 968 ... waar ik dan geen grote modificaties zal aan uitvoeren.
Dirk