Ik heb vandaag een navigatie DVD ontvangen van een kennis (die zijn P heeft ingeruild voor een SL). Deze PCM 2.1 2012 Europa doet het echter niet omdat mijn PCM waarschijnlijk alleen een cd speler heeft (P stamt uit 2003). Wat ik nu gebruik is een navigatie uit 2009 (meende ik) en alleen benelux. Is er iemand die weet of je via de computer de DVD naar een CD kan krijgen? Of weet dat het eerder in een forum discussie aan de orde is geweest.
29 okt 2013 0:11
piewie
911 T 2.2 targa 1971
964 c2 1990 ////////
911 S 2.2 targa 1971
baarle Nassau Hertog nl/be
Re: PCM 2.1 DVD converteren naar een CD
Kim Park schreef:
Ik heb vandaag een navigatie DVD ontvangen van een kennis (die zijn P heeft ingeruild voor een SL). Deze PCM 2.1 2012 Europa doet het echter niet omdat mijn PCM waarschijnlijk alleen een cd speler heeft (P stamt uit 2003). Wat ik nu gebruik is een navigatie uit 2009 (meende ik) en alleen benelux. Is er iemand die weet of je via de computer de DVD naar een CD kan krijgen? Of weet dat het eerder in een forum discussie aan de orde is geweest.
helaas ... op de dvd staat waarschijnlijk meer als 4 gig data op een cd past maar 700mb
29 okt 2013 10:14
maurice
Turbo S - 542pk
Friesland
Daarnaast is het een andere generatie en versie navigatie systeem dus ook al zou je de dataset kunnen splitsen, de firmware op de DVD werkt niet in jouw navigatie.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
03 nov 2013 23:21
Kim Park
Duidelijk verhaal. Dank voor de reacties. Bespaart me onnodige moeite,
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum