En weer vonden onverlaten het nodig een paar krassen thv mijn koplampen achter te laten.. ...bestaat er een goed alarm dat aanraking detecteert? Alleen mijn "standaardalarm" is niet afdoende
_________________________________________ Ride Hard, you can rest when you die
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
in een plas water parkeren en 220 volt er op
reageert op aanraking
mag helaas niet ,
stel je voor buurvrouw d,r hond plast tegen je velg schiet zo die hond door de straat heen als een vuurpijl
kweet niet of er een alarm is die op aanraking reageert
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
12 nov 2007 22:46
NordRack2
Porsche 911 Carrera Cabriolet 3,2 '89
Natuurlijk niet. Sinds wanneer mag je andermans bezit niet aanraken?
@ Brian; Als dit de zoveelste keer is moet je mss een camera er op richten?
_________________________________________ "Any part of my work can be interrupted for something important like golf or bowling" Bud Sagendorf
13 nov 2007 1:28
brian951
997 C4
ex 964C2
ex US 951
Hengelo
Camera is voor thuis zeker een optie...vraag me echter ook af of er een goed alarm is zodat ie overal wat veiliger staat...mobiele"filmploeg"mee op pad is niet altijd handig
13 nov 2007 8:10
cabrio wim
Je heb toch van de maffe amerikaanse alarms die spreken.
Zoiets van joe aar too klose wit tis caaar, lieeef baaj faaif secons, offff tis alarm wil goaon.
13 nov 2007 9:07
Maarten
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Met zo'n alarm maak je nog meer vrienden in de buurt......
13 nov 2007 10:26
brian951
997 C4
ex 964C2
ex US 951
Hengelo
Mijn "vrienden"in de buurt vergoeden mijn krasschade niet, jammer dan als ze een keer wakker worden, ik loop ook niet te klagen als die blagen van hun op zondagmorgen al luidkeels hun opwinding laten horen tijdens een potje voetbal op het plein
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum