Ik had gisteren een rare gewaarwording: tijdens (rustig, in bebouwde kom) sloeg mijn radio een paar keer opnieuw aan, alsof de stroom werd onderbroken, en vervolgens gingen ook 2 keer een aantal (NIET alle )dashboardlampjes (centraal waarschuwingslampje, remvloeistof, handrem, airbag) kort branden, Daarbij hield de motor ook wat in, maar bleef gelukkig wel draaien. rustig doorgereden, niet meer gebeurd.
Wat zou dit nou kunnen zijn? simpel los contactje, bijna overlijdende zekering of erger?
_________________________________________ Blij dat ik Rij!
02 dec 2007 16:41
LouisXIV
964 C2 coupe schiefer grau
ex 993 C4 vesuvio '97
ex 964 C2C zwart metallic '91
Meerssen Zuid Limburg
Heb je een startonderbreker? anders iig even al je zekeringen en accuklemmen (witte corrosie) even controleren
_________________________________________ Its about as fast as you can go without having to eat airline food!
02 dec 2007 16:43
flatsix
964 C4 Targa zwart, zwarter, zwartst!
N.Brabant
Ja, ik heb een start onderbreker. Wat doet die dan nog als je al rijdt?
_________________________________________ Blij dat ik Rij!
02 dec 2007 21:24
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Startonderbreker 'onderbreekt' drie dingen die te maken hebben met starten
- Brandstofpomp
- Ontsteking
- ... verzin 'm zelf maar
Als er 'n storing in de startonderbreker zit .. kan je vervelende symptomen krijgen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum