|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
help, water in mijn 944S2
Auteur |
Bericht |
peter944
944 S2eindhoven
|
help, water in mijn 944S2
Ik heb mijn auto net een paar maanden. Ziet er perfect uit en heeft bij vorige eigenaar veel binnen gestaan. Na de vele regen van de afgelopen dagen heb ik veel vocht in de auto en kwam er vandaag achter dat de mat onder de passagierstoel zeiknat is. Mijn vriendin denkt vorige week een druppel te hebben gevoeld op haar hoofd dus ik ga ervan uit dat de problemen bij het targadak liggen. Hier is niets aan te zien! Perfecte rubbers, perfecte afsluiting.
Wat is hier aan de hand? Kan het zijn dat er een afvoerslangetje van het water verstopt zit en zo ja, wat doe ik hieraan?
Heeft iemand dezelfde ervaring?
Groeten,
Peter
|
11 dec 2007 21:52 |
|
|
mark951
944 Turbo 1985 951,
911 GT3 MK1 2000almere
|
Als je water bij de passagierstoel hebt kan het van het targadak komen, of via de accubak. In de accubak zit een ontwateringskanaal wat verstopt kan zijn. Is dat het geval zoekt het water een andere uitweg en komt dan bij de passasierkant naar binnen. Even met een kabel het ontwateringskanaal ontstoppen als je het niet bij het targadak kan vinden.
|
11 dec 2007 23:49 |
|
|
PeterB
Harderwijk
|
Beetje late reaktie maar ben nieuw hier
Ik heb een 944T en 968 gehad, allebei hetzelfde water probleem als bij jou.
Bij mij kwam het door verstopte water afvoerleidingen. Het waren de achterste afvoeren die verstopt zaten.(maar voorste kunnen natuurlijk ook)
Ook was een afvoer leiding geknikt en daardoor liep er geen water meer doorheen. Dan blijft het water in het gootje staan en gaat over de rand onder de bekleding door naar diepste punt van de auto, de voetenbak.
Omdat bij mij de afvoer geknikt was kon ik het niet schoon krijgen met een draad maar moest ik de hemelbekleding losmaken en de knik uit de slang halen. Daarna geen problemen meer. Succes
_________________________________________ 924, 911 3.2, 951, 968, 951, 968 , 964 ,944, 996 mk1,944S en nu 944S2
|
29 dec 2007 15:43 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|