Ik was vandaag bezig met het openingsmechanisme en heb hiervoor alles aan de bestuurderszijde opengedraaid (bakken, schermen e.d.) Nadat ik klaar was, had ik het binnenscherm weer snel even vast geklikt en geprobeerd of de ruiten het deden. Het gekke is dat deze het niet deden. Ik heb geen kabels los gehaald van de ruiten. De spiegelverstelling deed het wel.
Het openen van de ruiten aan de bijrijderskant lukt ook niet, niet van de bestuurderskant en niet van de passagierskant.
Ik heb alleen de boxen niet aangesloten maar het lijkt me heel erg sterk dat dit invloed zou hebben.
Zo ver ik weet heb ik geen kabels van de raammotoren aangeraakt of los getrokken. Aangezien niets het doet neem ik aan dat het wisselen van een schakelaar ook geen nut heeft.
Heeft iemand een idee wat er voor kan zorgen dat alle ruiten het niet meer doen?
Alvast bedankt,
06 jan 2008 17:05
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
is me ook eens overkomen, zekeringetje gewisseld...
(zelf gedaan!)
_________________________________________ oud is beter
06 jan 2008 17:09
Remco
911 3.2 uit 1988
Heerlen
Mijn vriendin riep dat net ook. Kon volgens mij niet aangezien ik niets elektrisch meer had gebruikt maar bleek wel zo te zijn. Ik heb er alleen geen liggen thuis dus zal morgen ff 1tje scoren,
Groets,
06 jan 2008 17:22
cabrio wim
Waarom koppelen jullie nooit de accu los als je gaat sleutelen.
Simpel en voorkomt ergernis en zulke problemen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum