Ik wil de speakers van mijn 911 3.2 Targa vervangen door betere exemplaren. Ik heb zowel speakers voor als achter zitten, maar het geluid is bar slecht.
Mijn auto hoeft geen rijdende disco te worden. Ik wil alleen wel dat ik eens fatsoelijk naar een cd-tje kan luisteren.
Heeft iemand ervaring met het inbouwen van nieuwe sepakers in een 3.2? Welke speakers kan ik het beste aanschaffen?
09 sep 2004 12:53
Pascal911
993 Carrera 4S
België
Dag Laurens, ik dacht hetzelfde als jij en ging dus ook ineens nieuwe speakers kopen. Vooraan in de deuren klint het nu wel beter maar ondanks grotere en kwalititatief goede exemplaren achteraan blijft het resultaat daar bedroevend. De boxen hebben te weinig 'baskamer' en helaas is daar niets aan te doen. Ik zet nu de radio gewoon uit en luister naar de muziek van de motor !!!
10 sep 2004 22:16
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Pascal911 schreef:
Ik zet nu de radio gewoon uit en luister naar de muziek van de motor !!!
en je kan er altijd nog een ander uitlaatje onder hangen .... veel leuker dan een nieuwe CD
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum