Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 15:47

Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Water in achterlichten en middenreflector 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
911SC 1981
Lith
Bericht Water in achterlichten en middenreflector
Bij mijn 911 sc die door de vorige eigenaar is omgebouwd naar model 964 staat na alle regen die we gehad hebben water in de achterlichten en het reflectorpaneel daartussen. Alles gedemonteerd en laten drogen, maar ik kon niet echt vinden waar het water door naar binnen komt. Misschien heeft iemand van jullie dit eerder meegemaakt? Verder loopt er van elk achterlicht een slangetje naar het reflectorpaneel en van het reflectorpaneel een slangetje naar de carrosserie. Aan binnenkant van de motorruimte zit een aansluiting voor weer een slangetje. Waar zijn al die slangetjes voor? en waar moet het ontbrekende slangetje op worden aangesloten? Alle tips zijn welkom.

Groeten Ruben.

07 okt 2004 14:11
Profiel
PorscheForum Rakker
love is in the (h)air!
Belgie
Bericht 
ook mijn vorige p een 993 had last van condens in de middenste reflectorband, zeer sporadisch , maar nooit opgelost

07 okt 2004 14:59
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht Re: Water in achterlichten en middenreflector
Nep carrera 2 schreef:
Verder loopt er van elk achterlicht een slangetje naar het reflectorpaneel en van het reflectorpaneel een slangetje naar de carrosserie. Aan binnenkant van de motorruimte zit een aansluiting voor weer een slangetje. Waar zijn al die slangetjes voor? en waar moet het ontbrekende slangetje op worden aangesloten? Alle tips zijn welkom.

Groeten Ruben.

Slangetjes zijn, als ik me goed herinner, om te ventileren met opgewarmde lucht vanuit het motorcompartiment.

07 okt 2004 20:22
Profiel
Moderator
PF #57
EriC4C schreef:
Nep carrera 2 schreef:
Verder loopt er van elk achterlicht een slangetje naar het reflectorpaneel en van het reflectorpaneel een slangetje naar de carrosserie. Aan binnenkant van de motorruimte zit een aansluiting voor weer een slangetje. Waar zijn al die slangetjes voor? en waar moet het ontbrekende slangetje op worden aangesloten? Alle tips zijn welkom.

Groeten Ruben.

Slangetjes zijn, als ik me goed herinner, om te ventileren met opgewarmde lucht vanuit het motorcompartiment.

Heb je toch een soort waterkoker... :twisted: :twisted: :twisted:

07 okt 2004 20:39
Profiel
PorscheForum Junkie
1986 C1
Friesland
horn schreef:
...

Heb je toch een soort waterkoker... :twisted: :twisted: :twisted:

Shit happens :(

07 okt 2004 21:07
Profiel
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
Oudere types achterlichten en reflector hebben geen ventilatie ... latere wel ... zijn idd die slangetjes ....

08 okt 2004 6:25
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 6 berichten ]