_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
09 okt 2004 7:24
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
wat heeft dat nu met een Porsche te maken
09 okt 2004 7:37
Anonymous
Die ene achterlicht unit ziet er nog origineel uit...
Technisch knap hoor, als je dit allemaal voor elkaar krijgt, maar van mij hoeft niemand dit te doen.
09 okt 2004 15:31
dirkie
Boortmeerbeek (B)
Fred schreef:
Die ene achterlicht unit ziet er nog origineel uit... Technisch knap hoor, als je dit allemaal voor elkaar krijgt, maar van mij hoeft niemand dit te doen.
Jup .... Technisch HEEEEEL knap ... vooral de nauwkeurigheid waarmee de motorkap bevestigd is ensow ....
Lijkt wel een Revell uitvergroote bouwdoos ...
En de spoiler is gejat uit het zembad ... stonden gisteren nog mensen vanaf te jumpen ...
09 okt 2004 18:38
RufBTR
kan me niet echt voorstellen dat die auto nog goed in de bochten ligt met al dat extra gewicht achterin.
12 okt 2004 22:07
Vinny
944 coupe / 968 Kobalt blauw
Leusden
Hoeveel bier kun je daar mee serveren??
_________________________________________ Bij het bord "u rijdt te snel" rechtsaf.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum