zoals zoveel sc's die ik al gezien heb, zijn de meeste rechter buiten spiegels NIET elektrisch regelbaar. Dikwijls omdat de draadboom ontbreekt. Nu hoeft voor mij deze niet elektrisch regelbaar te zijn daar je deze spiegel meestal maar éénmaal instelt en dan zo voor jaren laat staan. Het probleem is dat je de spiegel niet handmatig kan instellen daar je anders het kuststof tandlatje in de spiegel zou beschadigen als je ze al manueel zou kunnen instellen. Dus is mijn vraag : heeft iemand hier al een eenvoudige work around voor gevonden of heeft iemand mischien de drie kabelboompjes + schakelaar te koop ?
Alvast bedankt,
Dirk
16 aug 2008 11:12
Sega
Porsche 911 SC Coupe
Zwolle
Bekabeling rechterbuitenspiegel
Hallo Dirk,
Ik heb geen kabelboompjes + schakelaar te koop maar ik wil wel laten weten dat mijn 3.0 sc van bouwjaar 80 wel van binnenuit kan verstellen.
Is het soms toen der tijd een andere buitenspiegel (rechts) geplaats zonder enige bedraading erbij.Ik hoop voor jou dat je het wel voor elkaar kan krijgen wat jij zoekt.Suc6 met het zoeken
groet Rudi
_________________________________________ Super Iphone in een super 911 sc
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum