Ik heb een vraag mbt de "bekleding" van de achterschermen aan de binnenkant van een 964. Kijkend bij de achterwielen van mijn 964 C4 zie ik dat er geen afdekplaten aanwezig zijn die o.a. de achterlichten en het uitlaat systeem beschermen. Aan de rechterzijde kan ik mij voorstellen dat er geen afdekplaat is, daar zit immers de einddemper. Wanneer er nu een bui is gevallen zitten er op de "hoeken" van de achterbumper altijd wat zand/ modder resten, is dit normaal? overigens zit er aan de linkerzijde wel een scherm (vóór het achterwiel) maar aan de rechterzijde kijk ik zo op de leidingen die naar het oliereservoir lopen...hoort dit ook zo te zijn?
04 sep 2008 0:06
horn
PF #57
rechts is bij mij ook zo. altijd modder achterin de kuip op de steuntjes. links weet ik niet uit mijn hoofd.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
04 sep 2008 4:39
zuugnap
je kan niet alles uit je hoofd weten horn
04 sep 2008 7:44
Fonz
ex 3.2, ex 944s, ex 964C4, nu Avant RS2 en TT
Oke, jullie hebben ook allebei een C4 , maar modder ...ik ga er het terrein niet mee in hoor Maar beide zijden hebben bij mij geen binnenscherm, wel een soort van buigbaar metaal (zilverkleurig) bij de bumperaansluiting aan de onderkant.
04 sep 2008 12:58
rob964.c4
964.c4
assendelft
dat je de olie leidingen ziet dat hoort idd zo.
links is wel een plaatje voor het wiel en dat loopt door tot boven het wiel, maar dekt niet de hele wiel kast af.
ook bij mij komt er vuil tussen de bumper en achter licht vandaan.
tip:
als je de auto gaat wassen met een spuit goed de olie leidingen en wiel kasten uit spuiten.
opgehoopt vuil kan vochtig blijven en schuren.
robert
_________________________________________ remmen is angst
04 sep 2008 14:56
Olaf
911 Carrera S
Fonz schreef:
... wel een soort van buigbaar metaal (zilverkleurig) bij de bumperaansluiting aan de onderkant.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum