964 C2 coupe schiefer grau
ex 993 C4 vesuvio '97
ex 964 C2C zwart metallic '91
Meerssen Zuid Limburg
roestpreventie/anti roestbehandeling bij 964/993
De 993 en 964 zijn vanaf de fabriek voorzien van goede anti roestmaatregelen, zoals verzinkt plaatstaal en een goede coating tegen steenslag aan de onderzijde.
Nu zijn deze auto's meer dan 10 jaar oud en ik vroeg me af of het niet tijd wordt om de auto's opnieuw te beschermen. Iemand enige ervaring? Heb zelf destijds mn alfa spider met dinitrol laten doen (800 euri inclusief camera onderzoek van binnenuit).
_________________________________________ Its about as fast as you can go without having to eat airline food!
23 nov 2008 14:00
yohanv
911 3.2 Cabrio 1986
Het hoge noorden
Re: roestpreventie/anti roestbehandeling bij 964/993
Lokale garage zweert erbij, Alleen sleutelen aan een auto met deze behandeling geeft een smeerboel
Ik zit er zelf ook aan te denken. Het komt natuurlijk ook op de plaatsen (holle plaatsen) waar je niet zo gemakkelijk bijkomt en waar wel condens kan komen.
964 C2 coupe schiefer grau
ex 993 C4 vesuvio '97
ex 964 C2C zwart metallic '91
Meerssen Zuid Limburg
Die draadjes had ik al gelezen het ging mij meer om de zin of onzin om dit te doen bij de "jonge" luchtkoelers en of mensen dit al gedaan hadden bij hun 964/993
_________________________________________ Its about as fast as you can go without having to eat airline food!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum