HOI ) BIJ MIJN 911 COUPE SC (ZONDER SCHUIFDAK) ,IS HET ACHTER DE PASSAGIERSTOEL OP DE GROND ERG NAT ,IEMAND ENIG IDEE WAAR HET VANDAAN KAN KOMEN ? THNX PASCAL
Ik heb je volume op 50% gezet O.
20 dec 2008 13:15
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Gebruik de zoekfunctie eens. Daarover is al meer geschreven.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
20 dec 2008 13:21
horn
PF #57
KIJK EENS NAAR DE RUBBERS VAN JE DEUR!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
20 dec 2008 14:50
paul weiffenbach
964 C2 1991
ouddorp
Ik heb precies hetzelfde bij de 964, ben er nog niet achter waa dit vandaan komt, zelfs als de auto gewoon stilstaat!! er is al veel over geschreven maar een oplossing heb ik nog niet!!
_________________________________________ 4711 is voor de geur
911 is voor de passie
20 dec 2008 17:22
horn
PF #57
rubbers, afvoergootjes, plastic aan de binnenzijde van de deur (onder de bekleding), sluit het raam goed?, slangen van de verwarming allemaal goed vast?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
21 dec 2008 9:18
Toon
meestaql via the achterruit. Voel eens goed bij de achterstoeljes of het daar ok nat is (hand goed tussen stoeltje en bekleding doen ...)
21 dec 2008 17:40
pommeke0031
3.2
Utrecht
Heb hetzelfde gehad. Bleek raamrubber van achterruit te zijn. Check inderdaad de zitjes op nattigheid.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum