Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 14:43

Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
problemen met ingebouwde Siemens telefoon in Boxster 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Boxster S
Bericht problemen met ingebouwde Siemens telefoon in Boxster
Iemand bekend met een bij Porsche ingebouwde telefoon aansluiting?
De carkit werkt goed, telefoon doet ook alles wel goed alleen gaat de telefoon steeds uit en daarna weer automatisch aan. Heel irritant want het is een SIemens met een zgn. vliegtuigbeveiliging waarbij je na inschakelen nogmaals op een toets moet drukken. Zodra deze uit de houder is valt de telefoon niet uit. Zou dus aan het ingebouwde systeem moeten liggen. Soms blijft het heel lang goed gaan en dan ineens toch weer uit (zucht) irritant. Kan geen loshangende draden of zo vinden. Heb de contactjes ook al grondig gereinigd. Hielp niet.
Ben benieuwd of iemand dit probleem zo kent.
HEt is een SIemens telefoon van ongeveer 2003. Zou een ombouw naar een ander model te doen zijn?
Ik hoor het graag.

24 dec 2008 19:29
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex: 986 3.2S Tiptronic
Randstad
Bericht 
Ik ken het probleem niet exact (heb zelf PCM in mijn Boxster) maar heb je dit al vanaf begin gehad met de Siemens? Kan zijn dat, op het moment dat je hem in de carkit zet een bepaald pinnetje contact maakt en de Siemens gaat dan uit/aan.

Ik weet de pin-layout niet van de carkit icm Siemens, maar het kan zijn dat als je een van de pinnetjes niet doorverbindt, dat de telefoon dit verschijnsel niet meer zal hebben.

14 jan 2009 18:06
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 2 berichten ]