Auteur |
Bericht |
Frank 66
Porsche Boxster
|
Ramen van Boxter gaan niet meer dicht
Hallo iedereen,
Toen ik vanmorgen met de Boxter vertrok, gingen ineens de twee vensters tot ongeveer één derde naar beneden.
Omlaag gingen ze nog wel maar niet hoger.
Heb contact met de garage opgenomen, en volgens de technieker is de batterijspanning te laag, en moest ik ze eventueel afkoppelen om te resetten. Na het afkoppelen van de batterij (en oorsuizen van het alarm dat afging), en het bijladen zijn de vensters nog verder naar beneden gezakt.
Heeft iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn?
Frank,
|
31 jan 2009 18:32 |
|
|
Gizmo
911 C2 CabrioDen Haag
|
accu
Nieuwe Accu
|
31 jan 2009 18:37 |
|
|
Frank 66
Porsche Boxster
|
En gaan de ramen dan weer terug dicht gaan ? Of moet er idd iets gereset worden?
|
31 jan 2009 19:01 |
|
|
Frank 66
Porsche Boxster
|
Heb de accu nog eens nagemeten en is ok, de wagen start ook zonder problemen
|
31 jan 2009 21:59 |
|
|
donkey
964 C4 1990utrecht
|
Re: Ramen van Boxter gaan niet meer dicht
Stille hint dat je met een cabrio open hoort te rijden als het droog is?
_________________________________________ Make the most of now!
|
31 jan 2009 22:01 |
|
|
Frank 66
Porsche Boxster
|
Ja,ok maar wel een beetje koud bij min1
|
31 jan 2009 22:04 |
|
|
donkey
964 C4 1990utrecht
|
hhahaahahhaha, koud??? Sex met een ijsbeer! da's koud!
HUp stoelverwarming aan, muts op, kachel op standje kernexplosie..Komt helemaal goed toch??
_________________________________________ Make the most of now!
|
31 jan 2009 22:07 |
|
|
Frank 66
Porsche Boxster
|
Als je het zo bekijkt wel ja.....
|
31 jan 2009 22:25 |
|
|
Frank 66
Porsche Boxster
|
Maar.......zou toch ook graag mijn vensters kunnen sluiten
|
31 jan 2009 22:26 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Het lijkt erop dat tie denkt dat het dak open staat. Dan gaan de ramen meteen een paar cm naar beneden. Heb jij al geprobeerd om je dak open en dicht te doen?
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
31 jan 2009 22:34 |
|
|
Frank 66
Porsche Boxster
|
Dat gevoel had ik in eerste instantie ook. Ik durf niet goed om de achterruit niet te kraken ( vriestemperatuur).
Maar de vensters zijn nu op een vijftien tal cm na nagenoeg open, en da's wel véééél verder dan wanneer je het dak open doet.
|
31 jan 2009 22:41 |
|
|
barolo
3.2S010
|
FF snel open en dicht doen. Ik bedoel ontgrendelen en vergrendelen en niet helaal open en dicht. Maar alstie 15 cm open staat, dan is er iets anders aan de hand. Misschien dat één van de techniekers op het forum hier iets over kunnen roepen.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
31 jan 2009 23:12 |
|
|
Frank 66
Porsche Boxster
|
Hey hallo,
Heb vanmorgen even de kap open en dicht gedaan zoals Barolo voorstelde, en.......het probleem was opgelost....de vensters gingen mooi dicht .
Bedankt voor de reacties, ik ben al lang p-fan, maar heb er me nog maar pas eentje kunnen aanschaffen......en nu heb ik dus het voorrecht om de wagen te leren kennen ....met waarschijnlijk af en toe een "gremlin" waarop er door ingewijden meestal wel een voor de hand liggende oplossing zal bestaan.
Knap forum...bedankt,
Frank
|
01 feb 2009 11:18 |
|
|
Martin K.
Boxster 3.4 STwente
|
ruitjes open en dicht
TIP:
Bij mij is dat regelmatig voorgekomen en op een zeker moment is er
een signaalzender in de deur vervangen, is dmv diagnose apparaat vast te stellen welke dit veroorzaakt, ik zou niet te vroeg juichen, als ik jou was
Houdt komende tijd ook svp je deurvergrendeling in de gaten
_________________________________________ Groeten uit Twente
|
01 feb 2009 22:43 |
|
|
Frank 66
Porsche Boxster
|
Bedankt voor de tip.
Frank
|