De motorklep van mn elfje schiet telkens uit het slot. Hoe ik ook probeer het slot af te stellen, door de pen te verplaatsen, het slot en de kabel. Het maakt niet uit. Als ik na een tijdje sleutelen denk de perfecte afstelling te hebben gevonden. Schiet de klep los bij de eerste de beste bocht.
De motorklep schiet niet helemaal omhoog, maar een klein stukje. Maar het ziet er niet uit.
Iemand dezelfde ervaringen meegemaakt? Ik zit te denken aan een nieuw slot, maar mischien kan het anders.
Is de slotpin niet te ver afgesleten waardoor hij niet meer goed pakt? Ooit bij de 944 ook meegmaakt met de achterklep. Daarbij toen 2 nieuwe slotpinnen gemonteerd omdat de vlakke rand waarop ze moesten blijven hangen was afgerond als gevolg van slijtage. Met de nieuwe pinnen nooit meer gehad dat de klep open ging tijdens het rijden. Dus misschien komt dit bij een 11je ook wel voor?
Andere mogelijkheid is dat de kabel te strak staat en het slot niet goed in de vergrendelstand kan komen.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum