MY01 BoxsterS: deurvergrendeling weigert
Sinds vandaag weigert de deurvergrendeling van mn BoxsterS. Als je via de sleutel de auto op slot zet dan hoor de sloten vergrendelen maar 2 seconden laten gaan ze weer open en hoor je de toeter 2x.
Heb als grove actie maar vast geprobeerd om de computer te resetten door de accupolen eraf te halen. Dit hielp niet.
(en was geen echt succes omdat het alarm afging en ik vervolgens om van die herrie af te zijn per ongeluk de voorkap (moterkap, maar die zit daar niet
) dicht deed. Dat is dom, heel dom. Want voor het openen heb je stroom nodig en dat had ik niet meer want ik had de polen van de accu gehaald
Na wat geklooi werkte de truuk met de sigaretten aansteker door er via een starterspack 12v op te zetten...)
Handleiding zegt dat als de auto 2x toetert er iets mis is met de interieur bewaking. Dat je naar de dealer moet om het op te lossen en als nood de auto moet dicht zetten door 3x op de knop van de sleutel te drukken. De auto gaat dan wel op slot en schakelt het alarm in enkel de interieur bewaking blijft uit.
Iemand een idee / ervaring anders dan morgen de dealer bellen ?
Mark.