|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
paolovb
|
airco 964
klimaatregeling geeft in linkerkanaal aan bestuurderszijde boven en onder alleen maar koude lucht ook als je thermostaat op 30 graden zet....iemand ervaring hiermee.... wat is de oorzaak gr paolo
|
08 mei 2009 17:01 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
Re: airco 964
servo motertje,
als je de zoek functie gebruikt op servo zal je vast meer vinden.
robert
_________________________________________ remmen is angst
|
08 mei 2009 17:20 |
|
|
turbocruiser
964 C2 1992Amstelveen
|
Re: airco 964
Vermoed ook servo-motor; bij mij speelde het probleem ook, maar precies in omgekeerde richting; enkel nog kokend-hete lucht in het interieur. Laten na-meten met diagnose-compu en deze gaf aan dat de centrale servo-motor niet meer helemaal functioneerde waardoor een van de kachel-kleppen nog maar voor 40% dicht ging. Dan blijft er dus hete lucht binnen-stromen en heeft de airco geen functie. Bij jou zal de klep waarschijnlijk niet meer open gaan met als gevolg geen warme lucht meer om het interieur op te warmen. Maak ik gelijk even van de gelegenheid gebruik om mijn complimenten te maken aan Auto Service Kraan, die op zijn vrije dag zeer adequaat en behulpzaam was om dit euvel gelijk te verhelpen. Top service!!
_________________________________________ "Il mattino ha l' oro in bocca"
|
08 mei 2009 17:41 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|