Auteur |
Bericht |
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Spatie tussen stuur en Dashbord !!
Hallo, Een vraagje aan de slimme (Wim, Erwin) onder ons !! zonder de rest te (willen) beledigen Bestaat er in de handel een tussenstuk om de spatie tussen stuur (origineel 4 spaaks) en dashbord groter te maken ? en wat kost deze eventueel ? of wel zijn mijn handen te groot of wel is de spatie te miniem , wat denken jullie hiervan? gr Diablo
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
|
24 jun 2009 14:16 |
|
|
Wimpie77
|
Re: Spatie tussen stuur en Dashbord !!
Tssss.... Slotje!
_________________________________________ * * *
|
24 jun 2009 14:18 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
ja, heet stuurnaafverlenger even erwin van renntech bellen dus
_________________________________________ Got coffee?
|
24 jun 2009 14:33 |
|
|
PaulusdB
964 Carrera 4 Coupé, zwart, '92Grootenbosch
|
Wel eens ooit eerder iemand op gewezen, dacht ik. Als je tenminste dit bedoelt: Volgens website van der Gugten: Stuurnaaf spacers Brengt het stuurwiel 10cm dichter bij de bestuurder zonder dat de stoel verder naar voren gezet hoeft te worden. Hierdoor onstaat een meer optimale houding achter het stuur
Wordt gemonteerd tussen de naaf en het stuur. Passend op o.a. Momo, Sparco en OMP sportsturen
|
24 jun 2009 14:34 |
|
|
pommeke0031
3.2Utrecht
|
tip: neem er gelijk een quick release bij. heb je een mooie extra antidiefstal beveiliging
|
24 jun 2009 14:35 |
|
|
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
24 jun 2009 14:43 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
|
24 jun 2009 14:47 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Paulus ik had meer gedacht aan 1 tt 2 cm en voor een 4 spaaks originele stuur van een 3.2 van 1986
|
24 jun 2009 14:57 |
|
|
Marc
ex-911 3.2 Carrera coupé 1986Oosterhout nb
|
Fantastisch!! Ik probeer altijd zoveel mogelijk risico uit te sluiten. Dus ook met diefstal... als dit inderdaad werkt heb je een geniale anti-diestal mogelijkheid erbij! Ziet het al voor zich: Dief zit al in de auto en wil wegrijden...
_________________________________________ Ook al heb ik geen Porsche meer. Toch verander ik mijn avatar voorlopig niet!
|
24 jun 2009 14:58 |
|
|
Wimpie77
|
Beetje Hans Kazan bij Bananensplit... Met de rechtssturende Mercedes in plaats van zijn eigen...
_________________________________________ * * *
|
24 jun 2009 15:11 |
|
|
horn
PF #57
|
Nee hoor, voor technische vragen moet je vooral NIET bij mij zijn. Ik reageerde alleen op jouw vraag, nadat je binnen een paar minuten het antwoord al meerdere keren had gekregen zonder dat Wim noch Erwin online geweest was... En je zag de toch wel hè? Mij beledig je niet zo snel hoor.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
24 jun 2009 15:47 |
|
|
E.T.
500E, Challenge Stradale
|
...en is inderdaad weer iets anders dan autosleutels, autoradio of autotelefoon op de bar of terras. Zal indruk maken...
|
24 jun 2009 16:07 |
|
|