|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
The Dude
GTR R35, ex 996 C2, ex 968
|
Airco 968
Na enkele ritjes gisteren en vandaag met de airco heb ik een waterval achter mn dashboard, zo klinkt het in iedergeval. Natuurlijk is dat best een verkwikkend idee een waterval bij 30 graden maar niet echt de bedoeling! Waarschijnlijk is de condens afvoer verstopt. Iemand enig idee waar deze afvoer naar toe loopt?
_________________________________________ één gek kan meer vragen dan tien wijzen kunnen beantwoorden!
|
04 jul 2009 16:30 |
|
|
porsche356sc
356
924
944
944 cupracer(s)
968CS
Boxster S
Cayman SAalsmeer
|
Re: Airco 968
zo uit mijn hoofd midden onder de unit zit er een slangetje op de tunnel aangesloten
_________________________________________ _____________________ racen? > http://www.raceforfun.nl RACEN! omdat je voor andere sporten maar 1 bal nodig hebt...
|
04 jul 2009 16:52 |
|
|
The Dude
|
Bedankt! Maar even snel nakijken. Het klotst behoorlijk en ventilator op 2 komen de spetters de roosters uitzetten.
_________________________________________ één gek kan meer vragen dan tien wijzen kunnen beantwoorden!
|
04 jul 2009 17:05 |
|
|
The Dude
|
Wie weet hoelang het slangetje nog doorloopt vanaf de tunnel naar beneden? Het kwam los op de tunnel (zit nog een flensje op) wat ook eigenlijk het uiteinde is....denk ik! Heb vanochtend het slangetje op de tunnel los gemaakt en "doorgeprikt" en heb het slangetje / flensje in de tunnel gedrukt. Flens ligt nu onder de tunnel. Twijfel of dat goed zit. Iemand dat slangetje eerder los gehad?
Kwam trouwens een paar liter water uitzetten waarvan gelukkig maar een klein deel in de auto. Vraag me af of daarom een filter in het luchtsysteem is geplaatst!? Zat behoorlijk troep in.
|
05 jul 2009 8:58 |
|
|
-bassie-
924 80 wit EX. 924 80 roodAmersfoort
|
het filter zit in het lucht systeem voor je radiateur.
om de troep tegen te houden die mee naar binnen komt.
_________________________________________ Www.924forum.nl Het 924 forum van nederland
|
05 jul 2009 9:05 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|