Mijn kap van mijn cabrio 911 voert het water af en lekt niet. Echter het zitje achter de bestuurdersstoel en de bodem voor en achter de bestuurdersstoel worden door en door nat. De passagierskant blijft kurkdroog. Nogmaals ik weet zeker dat mijn kap niet lekt. Ergens onderweg het afvoeren van het water loopt het water mijn cabine in. Iemand al eerder dit probleem ervaren ?
In dank voor zinnige reacties.
Rob
10 okt 2009 22:02
Patrick
Re: Cabrio water afvoer probleem.
Ja zeker wel. Als je de zoekfunctie gebruikt zal je zien dat je niet de enige bent en hoe het opgelost kan worden.
Je afvoer zit verstopt en die moet even doorgeblazen worden. (denk ik)
10 okt 2009 22:04
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Rob48 schreef:
--- cabrio 911 ---
Carrera 3.2 964 993 996 997
Mss is het 'n goed ... om je profiel in te vullen
10 okt 2009 22:19
Rob48
911 (966) jaar 2000.
Heb mij overigens suf gezocht met zoekfunctie maar kan niet heel veel vinden. behalve dat het zeerwaarschijnlijk een verstopte "drain" is. Weet iemand waar die drain precies te vinden is?
b.v.d
Rob.
11 okt 2009 2:11
Patrick
Hier kan je je antwoord vinden met plaatjes erbij !
Ik zou er gewoon een beetje perslucht aan de bovenzijde op zetten.
11 okt 2009 8:20
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Rob48 schreef:
911 (966) jaar 2000.
Ik heb de topic titel even voor je aangepast - er vanuitgaande dat je de 996 bedoelde
11 okt 2009 9:47
Rob48
Re: 996 Cabrio water afvoer probleem
Ontzettend bedankt Patrick,
Dit is echt waardevolle informatie en precies wat ik zocht.
Het was inderdaad zo dat wanneer ik de wasstraat door ging het linker achterzitje nat en vochtig was. Dat merk je pas na verloop van tijd (schimmel). Nu we flink vochtige dagen achter de rug hebben was de hele bodem (bestuurderszijde) doorweekt. Feitelijk lijkt de crux van het probleem een verstopping aan het uiteinde van de waterafvoer. Direct achter het zitje is een reservoir wat overloopt wanneer er een grote hoeveelheid water in een keer komt. Dat overstromende water loopt regelrecht de cabine in. Zo je stoel onder om daar vervolgens kortsluiting te maken met van alles en nog wat. Dit is typisch iets wat je twee keer per jaar moet checken om grote vervolg schade te voorkomen. Absurd dat een dealer je daar niet attent op maakt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum