Hoe verwijder je de knipperlichten in het voorscherm van een 911 Carrera (1985) ook al weer. Trekken? Schuiven? Naar voor? Naar achter?
Bij voorbaat dank, Kees.
_________________________________________ If one does not fail at times, then one has not challenged himself.
02 jun 2010 13:55
horn
PF #57
Re: Verwijderen knipperlicht voorscherm
aan de ene kant (ik meen voorzijde) zit een kunststof haakje, aan de andere zijde een 'verend' kunststof klipje. Je moet hem naar achteren schuiven en dan aan de voorzijde je nagel eronder zetten en naar je toe wippen. Of net andersom. Soms hebben ze die dingen wel eens vastgekit omdat een van de haakjes afgebroken is. Dan gaat het lastiger. Ik kreeg de mijne redelijk simpel los. met een beetje beleid zou je hem zo los moeten krijgen.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
02 jun 2010 14:00
Dunkelblau
911 carrera coupe (1985)
Omg. Utrecht
Dank je.
_________________________________________ If one does not fail at times, then one has not challenged himself.
02 jun 2010 14:20
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Volgens mij kan je er bij 'n Carrera 3.2 van binnenuit bij - dan kan je voelen waar het stukje 'verende' plastic zit - en waar het haakje zit
02 jun 2010 14:21
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
Het is dus schuiven; welke kant op merk je door de kant te zoeken die 'veert'. Die kant op en de andere kant met haakje er eerst uit.
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum