Auteur |
Bericht |
FDV986
Boxster 986 2.5
|
Boxster GT uitlaat???
Heeft er iemand ervaring met deze "Boxster GT uitlaat"? http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/p ... nd=16&fs=1Weet niet goed welke te kiezen, deze, of de "bypass" van European Tuning.
_________________________________________ For those with an eye for the finer detail, I salute you.
|
04 jul 2010 11:07 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Re: Boxster GT uitlaat???
|
04 jul 2010 11:38 |
|
|
Justin
Porsche 964 C4
|
wellicht helpt deze info een beetje: bij een bypass heb je hem ook zo weer teruggezet naar originele demper (bij bijvoorbeeld doorverkoop ooit o.i.d.).
Als je oude demper laat aanpassen moet je een extra originele demper kopen, mocht een potentieel nieuwe eigenaar dit willen(/verrekenen in verkoop prijs).
_________________________________________ Soms weegt slechts 1 reden voor, meer dan 911 redenen tegen.
|
04 jul 2010 20:51 |
|
|
Jays
Boxster 987 S 3.4
|
Ik heb zelf de "GT uitlaat" van Carnewal op mijn 987S, klinkt prachtig. Ik neem aan dat wie later een "originele" uitlaat terugwil, die ook bij Carnewal kan krijgen...
|
05 jul 2010 12:50 |
|
|
sliderr
Porsche Boxster 986Elst
|
Ik heb ook de GT uitlaat van carnwell ... in een woord SUPER wat een SUPER geluid komt er nu uit ! fantastisch.. je moet alleen wel van wandelen houden wat je kunt er niet op wachten .. " ga maar even wandelen zei die " .. ( ik wandelen ?? ) ... anyways..
Zeker aan te raden, mijn beste mod sofar !
_________________________________________ -------------------------------------------- Met een 2.5 kom je ook voorruit in het leven..
|
28 jul 2010 19:13 |
|
|
leti01
Boxster 987 3.2 S GT silver/cocoaNoord Brabant
|
Hoe gaan jullie om met de fabrieksgarantie bij een GT uitlaat, mijn dealer wil er niet aan mee werken bij Porsche Approved. En ik wil zelf toch wel erg graag over naar de GT uitlaat... Leon
|
28 jul 2010 20:48 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
ik zou die bypass doen...
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
28 jul 2010 22:17 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Soundfile, Marc?
|
29 jul 2010 1:09 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
29 jul 2010 10:05 |
|
|
boxsterb
Boxster 987 S
Ex 996 C2 cabriolet
Ex Boxster 2.5Wilrijk
|
... en wat mag zo'n bypass dan kosten?
Waar kan je hem eventueel in België laten plaatsen. Ik heb ook een Boxster 2.5 en overweeg dit ook te laten doen.
Bart
_________________________________________ 996 C4 cabriolet Ex Boxster 2.5
|
30 jul 2010 14:42 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Bij een Boxster zijn de kosten 350 euro incl. materiaal en montage, dus auto binnenrijden met standaard demper en na 3 uurtjes weer naar buiten met de eigen aangepaste demper. Bij European tuning
|
30 jul 2010 15:49 |
|
|
horn
PF #57
|
plus lekker koffie. en dat allemaal voor zo'n zakje wisselgeld? snap niet hoe het kan maar profiteer ervan...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
30 jul 2010 17:57 |
|
|
dpRide
Cars: flat6-en en V8 uit Züffenhausen plus nog wat vintage en een moderne uit Coventry.Woonpl.: Vlaanderen
|
je kan ook een DHZ aanpassing doen zoals hier wordt uitgelegd. blijkt snel te gaan en simpel te zijn. alleen voor Belgie geraak je hiermee mss niet meer door de keuring (APK) en zal je of een tuning keuring moeten bijbetalen of jaarlijks terug een standaard uitlaat plaatsen.
Laatst bijgewerkt door dpRide op 31 jul 2010 12:52, in totaal 1 keer bewerkt.
|
30 jul 2010 19:12 |
|
|
Yabba951
Porsche 951, Porsche Boxster S, Porsche Cayman SLaakdal
|
Hmm, door de keuring is geen probleem hoor , vandaag nog geweest
_________________________________________ This is the strangest life i've ever had...
|
30 jul 2010 20:56 |
|
|
dpRide
Cars: flat6-en en V8 uit Züffenhausen plus nog wat vintage en een moderne uit Coventry.Woonpl.: Vlaanderen
|
goh yabba, das goed om weten dat de keuring in België er geen punt van maakt ! das voor mij altijd de reden geweest om de uitlaat standaard te laten. Ik heb trouwens achterbanden gevonden conform het PVG en kan die nu weer voor een jaartje opbergen tot ik terug naar de keuring moet. staat overigens ook niet mis zo'n sport classic velgen onder de boxstert. g's
|
31 jul 2010 12:51 |
|
|