_________________________________________ gang is alles, roak is power!
13 jul 2010 10:10
sliderr
Porsche Boxster 986
Elst
Re: Nieuwe tellers boxster 986
Teller zitten erin, was inderdaad een fluitje van een cent.. alleen irritant dat hij nu een korte toeter geeft bij het opslot doen .. iemand een idee waardoor dit kan komen? dash komt uit een 986 boxster s van 2000 mijn auto is een 1997-er kan het daar mee te maken hebben?
_________________________________________ -------------------------------------------- Met een 2.5 kom je ook voorruit in het leven..
16 jul 2010 17:17
horn
PF #57
is volgens mij door de dealer in te stellen/te programmeren. een van de optie's van het alarm. hoeveel keer knipperen de lichten of blijven ze lang aan, accoustisch signaal etc etc.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
16 jul 2010 17:59
Boxy&Boraman
Ex 986 S '01, 981 PDK '12
PF# 1732
Een korte toeter bij afsluiten geeft aan dat er iets niet goed dicht is, (deur, kofferdeksels), maar waarschijnlijk het deksel van de armsteun......
16 jul 2010 18:50
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
.. massadraadje radio-module vergeten terug te steken
16 jul 2010 18:55
sliderr
Porsche Boxster 986
Elst
Olaf schreef:
.. massadraadje radio-module vergeten terug te steken
Zit deze ook aan het dashboard vast, ik zag alleen maar de 3 stekkers van de cockpit zeg maar en de alarmlichten schakelaar??
_________________________________________ -------------------------------------------- Met een 2.5 kom je ook voorruit in het leven..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum