Zoemende sensor. ( oftewel: op zoek naar zekering airbag)
Auteur
Bericht
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Zoemende sensor. ( oftewel: op zoek naar zekering airbag)
Mijn 964 uit '92 stond na de vakantie met een lege accu. Nadat deze weer opgeladen was heb ik 'm gestart en hoorde een zoemtoon rechtsvoor. In eerste instantie dacht ik aan de benzinepomp maar bij nader onderzoek lijkt het van één van de airbagsensoren af te komen die gemonteerd zit naast de benzinetank vlak onder de zekeringkast. Heb de accupool even losgegooid om de boel te resetten maar dat mocht niet baten. Om zeker te zijn of het geluid inderdaad van deze sensor af komt wil ik de zekering eruit halen maar die staat niet vermeld op de deksel van de zekeringkast. Kan iemand mij vertellen waar ik deze kan vinden?
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
24 aug 2010 17:00
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Re: Zoemende sensor. ( oftewel: op zoek naar zekering airbag
Niemand die mij kan vertellen waar ik de zekering van de airbag kan vinden?
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum