Blaupunkt Stuttgart + versterker, boxen en subwoofer?
Beste forummers,
Enige tijd geleden heb ik een versterker(400W + 6 uitgangen meen ik) +boxen (+- 150W piekvermogen meen ik +tweeters +filters + subwoofer (kan tot 800 W). Ben niet erg ervaren wat betreft audio systemen, maar nu was mijn vraag wat eenvoudiger:
Is er met een aardige versterker + bovengenoemde boxen een wat 'voller' en 'luider' geluid te creëren uit de standaard Blaupunkt Stuttgart (meen dat de Blaupunkt Stuttgart ook als Blaupunkt Symphony door het leven gaat).
Dit is de Blaupunkt Stuttgart:

Heb de zoekfunctie gebruikt, kom echter geen gebruikers ervaringen tegen van standaard Blaupunkt uit de 964 (1991) i.c.m. versterker en betere boxen.
Kan ik een aanzienlijke verbetering verwachten t.o.v. het standaard systeem? Of zijn de uitgangen van de standaard Blaupunkt te 'beperkend' om wat van het geluid te maken? Ik vind de standaard radio erg mooi in de auto, dus houdt hem er het liefst in.
Daarnaast zie ik op afbeeldingen van de achterkant (google) een tulp-achtige uitgang. Zit deze er daadwerkelijk op? En is dit een tulp uitgang die als input naar de versterker kan? Of is een versterker enkel met de standaard box uitgangen van de radio aan te sluiten (Op versterker zit tulp ingang meen ik)?
Als laatste

is de radio eruit te wippen met die dubbele pootjes of werkt het iets anders?
Bedankt voor de antwoorden