De zekering van de ruitenwissers van de P van mijn pa springt , niet na een tijdje ofzo, maar meteen! Aangezien ik op electrisch vlak geen kei ben, dacht ik voor haar te laten doormeten bij de dealer, eerst eens bij jullie ten rade te gaan!
Weet iemand, waar de kortsluiting zich kan bevinden, of waar ik naar op zoek moet gaan?
Alvast bedankt voor antwoord, Jean-Marc
29 dec 2010 9:34
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
Re: Zekering ruitenwissers 996/2001
JM, de kortsluiting zal dus in het rw cicuit zitten, waarschijnlijk in de rw motor.
Je zal toch moeten gaan meten om er achter te komen waar het probleem zit. De wissers of het mechanisme worden niet geblokkeerd
29 dec 2010 10:11
maurice
Turbo S - 542pk
Friesland
Re: Zekering ruitenwissers 996/2001
Sluit me bij Willem aan. De sluiting kan in principe overal zitten, zelfs de bedrading maar het meest aannemelijke is dat de ruitenwisser motor het probleem veroorzaakt.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum