Hallo, weet iemand hoe men de claxondop verwijdert van het stuurwiel? Bij mij is het plastiek gebarsten daar waar het porsche logo opstaat en zou dit graag vervangen. Is dit erop vastgelijmd want het zit stevig vast?
12 nov 2010 23:47
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
Re: claxondop 356 C
Ik denk dat HIER wat meer specifieke kennis van de 356 aanwezig is.
Ik zou het in ieder geval niet weten, sorry.....
13 nov 2010 0:06
bully
yellow356 schreef:
Bij mij is het plastiek gebarsten daar waar het porsche logo opstaat en zou dit graag vervangen.
Joop Stolze ff bellen.....
13 nov 2010 0:42
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
De plastic dop van de C zit vastgelijmd. Die is er niet zonder enig hak en breekwerk vanaf te krijgen...
Ik heb nog een spiksplinternieuwe dop liggen. Interesse?
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
kun je een foto plaatsen, dan kunnen we zien waar het om gaat...
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
15 nov 2010 14:53
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
yellow356 schreef:
Hallo, wat vraag je ervoor ?
€ 40,00 plus € 2,50 verzendkosten; oftewel € 42,50 inclusief verzendkosten. Ik heb zo eentje trouwens:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum