|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
luclieve
|
pompje ruitenwisser
ik heb een probleem met het pompje van de ruitenwisser ( 993 ) van de voorruit. Deze van de koplampen doet het wel. Het heeft niets met het vriezen te maken daar het reeds van voor de vorst begonnen is. Ik weet het pompje zelfs niet zitten, en een elektrisch schema heb ik er ook niet van. kan iemand me helpen. Bedankt Luc
|
20 dec 2010 0:12 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
Re: pompje ruitenwisser
als je het linker voorwiel demonteerd, dan de kappen verwijderd uit de wielkast zie te aan de voorzijde laten we zeggen onder en achter je koplamp een lange tank zitten helemaal op de voorzijde zitten twee pompjes,
mocht je het nu willen demonteren zorg dat het tankje leeg is, is best zwaar vol en echte lekker kan je er ook niet bij en als de inhoud op je garage vloer ligt is dweilen je volgende ergenis
_________________________________________ remmen is angst
|
20 dec 2010 9:24 |
|
|
luclieve
|
Rob alvast bedankt. Is er ook een mogelijkheid ergens een spanningsmeting te doen om te kijken, zonder demontering of er spanning naar het pompje gaat?
|
20 dec 2010 20:35 |
|
|
De Geus
Ex-964 C4, Ex-Boxster,
EX Audi S8-> dreaming of cayenne turbo -> 996 gt3MESTREECH
|
dan wordt het iets moeilijker......
_________________________________________ Life is short,ride hard !!!
http://www.degeusmakelaars.com
|
20 dec 2010 23:41 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
ik denk ook dan het dan lastig word maar moet er ook bij zeggen dat stroom en doormeten niet mijn sterkste kant is.
_________________________________________ remmen is angst
|
21 dec 2010 0:15 |
|
|
NordRack2
Porsche 911 Carrera Cabriolet 3,2 '89
|
Ik zou zeggen kijk eerst eens in het boekje van de auto welke zekering het is. Is de zekering nog goed?
_________________________________________ "Any part of my work can be interrupted for something important like golf or bowling" Bud Sagendorf
|
24 dec 2010 4:08 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|