Beste, de body(kas) van de 911 staat volledig naakt, nu ben ik wel aan het twijfelen of ik eerst het plaatwerk zou aanpakken en nadien zandstralen en metalliseren? Hoe zou ik dit best aanpakken? Alvast dank groeten Gilles
03 jan 2011 21:53
Maarten
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Re: body zandstralen?
Volgens mij is de juiste volgorde stralen, beschermende laag erover en dan plaatwerk!
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
03 jan 2011 22:01
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
NIET zandstralen ... dat vind je de rest van (en na) het restauratie process steeds weer terug ...
.. volgens mij kan je de koets beter met IJS stralen - of laten logen ...
03 jan 2011 23:47
Hessel
911 2.2 T 1971
idd geen zand. Laten ijsstralen or chemisch kaal laten halen (dippen). Andere volgorde ga je spijt van krijgen. (weet dit uit ervaring)
Na het kaal halen kun je echt goed zien wat er gedaan moet worden. Bij een eventueel volgend project gaat die van mij ook eerst helemaal kaal voor het laswerk.
_________________________________________ 2.2 T coupe 1971 Original "Burgundy"
04 jan 2011 13:26
aher
911 2.2e targa 1971
noord brabant
Mijn ervaring met zand stralen is ook niet zo best.( vervormen) en meer van die dingen.Ik zou het laten logen of wat hessel al aangaf laten ijsstralen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum