Cars: flat6-en en V8 uit Züffenhausen plus nog wat vintage en een moderne uit Coventry.
Woonpl.: Vlaanderen
centrale vergrendeling 993 blijft aan
indien ik in de 993 (met de knop aan de schakelpook) de centrale vergrendeling inschakel en nadien het bestuurdersportier open, blijft de centrale vergrendeling aanstaan. zo loop je het risico dat, als je even uitstapt voor de garagepoort, je auto op slot staat met de sleutels in het contact en draaiende motor. heeft iemand een idee wat /waar fout zit en hoe te verhelpen? alvast bedankt voor de tips.
Laatst bijgewerkt door dpRide op 05 jan 2011 20:41, in totaal 1 keer bewerkt.
05 jan 2011 14:25
De Geus
Ex-964 C4, Ex-Boxster,
EX Audi S8-> dreaming of cayenne turbo -> 996 gt3
MESTREECH
Re: centrale vergrendeling 993 blijft aan
schakelaar kadoek
waardoor hij blijft aansturen
_________________________________________ Life is short,ride hard !!!
heb hetzelfde met mijn 993 ervaren ook zo 1x buitengesloten geraakt
is dit een defect of gewoon een ontwerpfoutje
05 jan 2011 21:56
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
Nooit last van gehad, in die 6 jaar, maar ook nooit gebruikt.
Handleiding al gelezen over deze functie?
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
05 jan 2011 22:16
rob964.c4
964.c4
assendelft
Kan je niet helpen maar bij mijn 964 kan ik er niet uit met de deur opslot
_________________________________________ remmen is angst
05 jan 2011 22:24
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968
Nederland
deepee schreef:
indien ik in de 993 (met de knop aan de schakelpook) de centrale vergrendeling inschakel en nadien het bestuurdersportier open, blijft de centrale vergrendeling aanstaan. zo loop je het risico dat, als je even uitstapt voor de garagepoort, je auto op slot staat met de sleutels in het contact en draaiende motor. heeft iemand een idee wat /waar fout zit en hoe te verhelpen? alvast bedankt voor de tips.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum