Na het bericht over de gasklep 3.2 kwam ik er achter dat ik ook (voor mijn gevoel) vrij veel speling op mijn gaspedaal heb. Het eerste stukje (3 a 4 cm) pedaal intrappen gebeurt er achter bij de gasklep vrij weinig. Heb onder het pedaal al proberen op te stellen door het duw asje iets langer te maken, maar dat is bij lange na niet voldoende. Ook kon ik bij vol gas de gasklep nog een stuk door duwen,er zit geen stel schroef onder het pedaal die ik naar binnen kan draaien voor het nog dieper induwen van het pedaal maar dit terzijde.
is dit normaal bij een auto van 30 jaar oud?(slijtage) Of zijn er nog meer opties qua afstelling.
Er is nog een stelmogelijkheid links naast de versnellingsbak , daar waar de kabel over gaat in een stang . hou wel een halve cm vrije slag . Je kunt ook het stangetje van de gasklep loshalen door de borgpen uit het kogelgewricht te halen en dan de kogelkop indraaien . Dit laaste echter liever niet en alleen als laatste optie achter de hand houden
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum