|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
986
|
Kleurcode boxster
Weet iemand hier waar de kleurcode van een 97'er boxster staan. Ik weet dat het er zowieso een sticker zit onder de bagageklep. Deze is bij mij alleen gedeeltelijk verwijderd, en hoopte dat er nog ergens een type plaatje zit waar het ook op staat.
Het gaat om een 97'er boxster in de kleur zwart en niet metallic. Denk dat de kleurcode a1 is, maar wil het 100% zeker weten.
Laatst bijgewerkt door 986 op 05 sep 2011 22:55, in totaal 1 keer bewerkt.
|
05 sep 2011 22:54 |
|
|
sandelow
^^^^ Deze ^^^^Amsterdam
|
Re: Kleurcode boxster
Zit er niet nog een sticker in het boekje?
|
05 sep 2011 22:55 |
|
|
horn
PF #57
|
uni zwart is A1 vanaf 1997.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
05 sep 2011 23:44 |
|
|
dpRide
Cars: flat6-en en V8 uit Züffenhausen plus nog wat vintage en een moderne uit Coventry.Woonpl.: Vlaanderen
|
de kleurcode staat ook nog op een klevertje aan de binnenkant van de wielkast voorin achter de binnenbekleding. zo ongeveer op de plek waar de je manuele hoogteregeling vindt voor de LI koplamp.
|
06 sep 2011 7:22 |
|
|
986
|
Okee bedankt voor de reacties. Vraag me nu alleen af of er nergens een ingeslagen kleurcode in de auto staat. De sticker onder de bagageklep was ook al half weg. Hopelijk is de andere wel leesbaar.
|
06 sep 2011 22:19 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|