Aan de lbestuurderszijde van mijn 964 twee nieuwe raamschakelaars gemonteerd. Nu reageert het rechterraam niet. Bij het gebruik van de schakelaar aan passagierszijde gaat het raam alleen omlaag. Het raam kan nu alleen mechanisch omhoog.
Wat is er aan de hand?
12 okt 2006 18:29
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Hey Jeroen,
.... weet je zeker dat je alle draadjes weer op de goede plek hebt zitten
ja hallo. Heb net vanochtend op slecht bezochte prikpagina de referentiesites waar dit probleem besproken wordt al gelinkt...
Behulpzame horn, die op de prikpagina schreef:
check beide (!) schakelaars aan de linkerkant eens - zitten in serie. Als er bij de schakelaar van het linker raam iets niet oke is, kan dat de oorzaak zijn (ooit ergens anders gelezen - http://www.porscheforum.nl/viewtopic.ph ... 063#103063
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
12 okt 2006 21:22
horn
PF #57
zie vooral mijn - laatste - post in die 2e link...
horn schreef:
Dé les : had je eerst hier gezocht, had je jezelf 2 schakelaars kunnen besparen...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
12 okt 2006 21:24
charles964
Porsche 964 C2 cabrio, V70 R AWD classic
Arnhem
Re: raamschakelaar werkt niet!!
Dorrie schreef:
Aan de lbestuurderszijde van mijn 964 twee nieuwe raamschakelaars gemonteerd. Nu reageert het rechterraam niet. Bij het gebruik van de schakelaar aan passagierszijde gaat het raam alleen omlaag. Het raam kan nu alleen mechanisch omhoog. Wat is er aan de hand?
Heb ik ook last van. Inmiddels een nieuwe raamschakelaar besteld, is kaduuk.
Hoe krijg je het raam mechanisch omhoog?
_________________________________________ Door het trekken aan het gras zal het niet sneller groeien.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum