Re: Aankoop 997 MKI Carrera S
Hey,
Hier info over motornummer:
viewtopic.php?f=3&t=34475&start=25De prijs van de koppeling is afhankelijk als je ze zelf wilt plaatsen of laten plaatsen en ook door wie je ze laat plaatsen.
Denk ook dat dit niet de enige kosten zijn, onderstel, steeringrack, inner- outer-ends, bobijnen,... zijn ook van die dingen die bij 997S zelfs voor 80K kunnen voorkomen.
Voor de koppeling die zou je kunnen vinden aan ongeveer 800€, zonder te plaatsen en via internet.
Ik weet niet dat je deze via de garage ook voor die prijs kan krijgen, dus reken op zoiets van een 1500€.
Ik zou geen ALU vliegwiel nemen, deze zijn lichter en hebben voordelen, maar hier op het forum hebben deze echter een negatieve bijklank gekregen.
Indien mogelijk zou ik een exemplaar zoeken met een goede koppeling, ééntje die je niet te ver moet intrappen. De staat van de koppeling zegt meestal iets over de rijstijl van de vorige eigenaar.
De goedkoopste prijs is niet steeds de standaard, soms kom je met een duurdere goedkoper uit en heb je een veeele grotere smile om mee rond te rijden.
Mvg,