hallo SC collega rijders, Een probleempje! Ik heb sinds 4 jaar een 1980-er SC die ik van lieverlee weer up to date wil brengen. nu loop ik bij de demontage van de automatische heating, dit om een gebroken draad te vervangen, tegen een vastzittende potmeter onder de verwarmings-instelknop tussen de voorstoelen aan. Om nu de hele unit te vervangen lijkt me een beetje overdone. Nu is mijn vraag of er onder jullie misschien een elektronicus is die mij kan vertellen wat een mogelijk goede vervanger zou zijn voor de originele Helag 2k2 potentiometer die nu vaststaat op 1750 Ohm en geen kant uit wil bewegen. Bij voorbaat dank en groeten. ted_bear
je kunt toch gewoon een nemen van gelijke waarde 2200 ohm en deze los monteren en testen. zal de wereld niet kosten, als ie het dan goed doet, soldeer je m over. gr richard
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum