Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 0:30

Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Becker navigatie! Wat voor type ? 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
911 3.2 "89 coupe, 3.2 Cabrio "87 + 964 Jubilee "93 !
Friesland
Bericht Becker navigatie! Wat voor type ?
Mijne heren,ik zoek op marktplaats of op het P forum een gebruikte Becker navigatie ,radio/cd speler,mijn vraag is wat zijn de beste typen ? , en wat is het verschil tussen Traffic Pro en de Indianapolis Pro? ,ik las hier op het forum dat er een aftakking van de snelheidsmeter moet komen of is dat onjuist,en de plaatsing van de Gps antenne kan die dan gewoon onder het dashboard blijven, en is het überhaupt zelf te doen? M Vriendelijke groet Mr.Guzzi.

28 okt 2012 20:09
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Becker navigatie! Wat voor type ?
Antenne kan niet onder het dashbaord - behalve als je 'm in het midden plaatst - daar waar in het metaal van het dashboard een gat zit voor de speaker (die de "early's" hadden) ...

Beste plaats is midden onder de hoedenplank - heb je alleen een antenne nodig met 'n 4 mtr lange kabel :salut:

Inderdaad moet je een speedpulse aftakken - bij de Carrera 3.2 (waar het volgens mij bij jou om gaat) haal je deze achter de Km teller vandaan.

Bij een latere 911 (964 of 993) haal je die bij de controlebox van de automatische spoiler vandaan ... en vanaf de 996 (en Boxster) zit deze al aangesloten in de ISO stekker.

Als je de zoekfunctie gebruikt (had) - vind je (bijna) al de antwoorden op je vragen .. ook over wat & waar aan te sluiten :idea:

Succes :wink:

28 okt 2012 21:12
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
911 3.2 "89 coupe, 3.2 Cabrio "87 + 964 Jubilee "93 !
Friesland
Bedankt voor je info Olaf, weet jij of iemand het verschil in de typen Traffic Pro of Indianapolis Pro ?

31 okt 2012 20:46
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
voornamelijk een verschil van uiterlijk.

... de Traffic Pro (High Speed & Low Speed) lijkt als 2 druppels water op de CDR22 van Porsche - de Indianapolis niet.

Mocht je interesse hebben - ik heb een 4700 serie (Becker Traffic Pro) Silverline te koop.
De Silverline heeft een beter sound-pakket dan de standaard.

Komt met boekjes, code, software 10.0 en GPS muis

31 okt 2012 21:53
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
964 Carrera 4 Coupé, zwart, '92
Grootenbosch
MR.GUZZI. schreef:
Bedankt voor je info Olaf, weet jij of iemand het verschil in de typen Traffic Pro of Indianapolis Pro ?
Geen verschil, ze zijn allemaal inferieur t.o.v. de Cascade. Regelmatig op marktplaats te vinden, soms inclusief iPhone interface. Ik heb er twee op die manier gescoord.

31 okt 2012 21:58
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 5 berichten ]