De Cayenne GTS beschikt over led-verlichting aan de voorzijde. Nu vraag ik mij af of deze op de één of andere manier zo programmeerbaar is dat deze als DRL's worden gebruikt (daytime running lights). Met andere woorden, dat ze aanspringen zodra het contact wordt aangezet. Ik weet dat er allerlei "after-market" kitjes te koop zijn, maar die gaan er van uit dat je extra lampen op je auto gaat bouwen en dat wil ik liever eniet. Iemand ervaring met een 957 GTS of Turbo?
_________________________________________ Driving a Porsche in London is like bringing a Ming vase to a football game
Excuses dat ik me niet voorgesteld heb. Was namelijk op zoek naar een plek waarje dit kon doen (in je profiel bijvoorbeeld)?
Hoe dan ook, ik ben sinds september eigenaar van een 2008 Cayenne GTS via Rogier van PCR. Ben 45 jaar en woon in Amersfoort en de Cayenne is mijn 2e Porsche nadat ik ooit een 944 Turbo uit 1986 heb gehad.
De dealer (PCR) vertelt mij dat het niet kan maarals ik op amerikaanse fora kijk, blijkt het wel mogelijk te zijn. Of beschikken de amerikaanse uitvoeringen van de 957 (GTS en Turbo) over een ander verlichtings-systeem?
_________________________________________ Driving a Porsche in London is like bringing a Ming vase to a football game
Heeft er iemand ervaring met de DRL van Philips? Deze zou je als het goed is heel netjes in kunnen bouwen in de roosters onder de eigen GTS led-verlichting en de Philips schakelt dan uit zodra de Porsche led's aanspringen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum