Van mijn zogenaamde ' control part' (de centrale unit met radio/navi/tel etc) is het display defect. Het vertoont strepen, flikkert, etc. Weet iemand of het scherm te repareren is of moet je dan een hele nieuwe unit kopen?
Mocht ik een nieuwe unit moeten kopen dan overweeg ik een niet-Porsche alternatief. Zoals iedereen wel weet is de PCM van een auto uit 2005 nou niet direct het modernste spul. Heeft iemand ervaring met de inbouw van een moderne navi/bluetooth unit van een ander merk (Pioneer hoor ik wel eens voorbij komen)?
Daarnaast zag ik laatst op Youtube iemand die een iPad Mini had ingebouwd in zijn 997. Dat zag er wel heel cool uit! Iemand bekend met een inbouwer in Nederland die dit doet of zou kunnen. Ik hoor heel graag jullie suggesties
_________________________________________ 3.2 / 964 / 993 / 997 S
19 okt 2013 16:32
bj
3.2 T / 964 T / 993 C2
Huidig: 997 2S
Re: Navigatie (control part) vervangen in 997.1
Helemaal niemand met een suggestie?
Is dus best te krijgen, zowel origineel Porsche alsook andere opties die passend te maken zijn.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
@ed997: is dat vervangende scherm zelf te plaatsen of kun je dat beter laten doen?
11 nov 2013 22:13
Edd997
911 997 Speedster Look
Zelf zou ik het wel aandurven.
11 nov 2013 22:45
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Tis alleen dat je hem na het uitbouwen weer moet linken aan je wagen en daar heb je software voor nodig. Zou me er zelf niet snel aan wagen. Maar ik ben dan ook niet zo handig als Edd
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
12 nov 2013 0:23
bj
3.2 T / 964 T / 993 C2
Huidig: 997 2S
Nou, daar ga ik me maar niet aan wagen. Dank voor de info!
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum