Kan er mij soms iemand schema geven van de ruitewissers vooraan voor een porsche 911 sc bouwjaar 83?
alles werkt juist kan ik ze niet afzetten (misschien de schakelaar)
binnenverlichting zit ik met kortdluihing zekering springt altijd heeft hier ook iemand schema van met alle schakelaars zoals kofferbak vooraan alles wat met deze zekering te maken heeft?
Alvast bedankt
27 mei 2014 22:06
pino2
Re: Electrisch schema
pino2 schreef:
Kan er mij soms iemand schema geven van de ruitewissers vooraan voor een porsche 911 sc bouwjaar 83?
alles werkt juist kan ik ze niet afzetten (misschien de schakelaar)
binnenverlichting zit ik met kortsluiting zekering springt altijd heeft hier ook iemand schema van met alle schakelaars zoals kofferbak vooraan alles wat met deze zekering te maken heeft?
ik heb zo een werk boek van haynes en daar staan ze achteraan in een foto nemen en die naar je mailen zal wel lukken maar mischien niet meer zo duidelijk dan heb je de zoekfunctie al geprobeert? dan vind je meestal wel ergens een link als je ruitenwissers niet uit gaan, kijk dan ook eerst even naar je interval schakelaar rechts van je stuur op het dashboard
30 mei 2014 10:19
pino2
Re: Electrisch schema
need for speed schreef:
ik heb zo een werk boek van haynes en daar staan ze achteraan in een foto nemen en die naar je mailen zal wel lukken maar mischien niet meer zo duidelijk dan heb je de zoekfunctie al geprobeert? dan vind je meestal wel ergens een link als je ruitenwissers niet uit gaan, kijk dan ook eerst even naar je interval schakelaar rechts van je stuur op het dashboard
Het probleem is dat de ruitewissers in alle standen werken juist kan ik ze niet afzetten aan de schakelaar ik veronderstel schakelaar
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum