Boordcomputer 964 - vreemde tekens en symbolen (storing)
Auteur
Bericht
911newbie
Boordcomputer 964 - vreemde tekens en symbolen (storing)
Iemand hetvolgende als eens meegemaakt? De boordcomputer is vastgelopen en geeft vreemde tekens/symbolen weer. Soms doet hij het weer even maar loopt snel weer vast. Accu loshalen helpt niet. Iemand enig idee
18 dec 2013 22:15
horn
PF #57
Re: Boordcomputer 964
roest op de printplaat? bij de mijne vielen steeds vaker (delen van) letters en cijfers uit. Lag aan de printplaat.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
18 dec 2013 22:18
anton964
997.2 4s pdk
tholen
kijk eerst eens of er wel een goed lampje in zit. er hoort een 0,9 of 1,2 watt in zo uit mijn hoofd. vaak steken ze er lampjes van vw in en die zijn vaak 2,0 watt en dan krijg je deze dingen.
gr anton964
18 dec 2013 23:52
911newbie
De tekens lichten op en veranderen niet. Er zijn ook tekens zichtbaar die ik nog nooit op het display gezien had (zoals het woordje BAR). Ik verwacht niet dat het aan de verlichting van het display ligt. Dan zouden de de tekens wel veranderen maar nu brandt er zo maar wat. Roest op de printplaat? Ik neem aan dat je de print in de meter behuizing bedoelt? Hoe kan ik dat controleren? Volgens mij is het gekomen nadat ik een rit met een knipperende koplamp (links) heb rondgereden door slecht contact in de aansluiting van de lamp zelf. Iemand nog een suggestie?
19 dec 2013 10:09
911newbie
@ Anton, Bedoel je dat de grotere stroom die een 2W lampje zou trekken het display zelf over de flos zou kunnen gaan? Ik zal het nakijken maar het ging al jaren goed.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum