Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 8:34

Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Ruitesproeier lampje blijft branden! 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
964 Carrera 2 Cabrio
Leeuwarden
Bericht Ruitesproeier lampje blijft branden!
Mijn ruitespoeier lampje blijft branden ondanks dat ik er 4 liter vloeistof heb bij gedaan :roll:

Ik denk dat de vlotter vast zit :idea:

Heeft iemand dit ook wel eens gehad? en is dit zo los tehalen door bv een lange ijzedraad naar binnen te steeken en dan proberen los tehalen :?:

Graag jullie hulp.

De Joyman.

www.frieslandmotoren.nl

08 jun 2005 9:52
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
964 Carrera 2 Cabrio
Leeuwarden
Bericht 
Niemand die dit ook een keer gehad heeft :?: :?: :roll:

De Joyman.

www.frieslandmotoren.nl

08 jun 2005 22:08
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
Joyman schreef:

Dat weet ik niet. Ik niet in ieder geval. Sorry voor jou, gelukkig voor mij. :wink:

09 jun 2005 5:54
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Joyman schreef:

De Joyman.

:roll:

:arrow: Auto omhoog zetten, linker voorwiel verwijderen, binnen wielkuip (delen) verwijderen :arrow: nu zie je het tankje linksboven de condensor van de airco zitten - spatbord stangetje met dopje 10 en een rateltje verwijderen - slangklemmen op de vulkant van het tankje verwijderen - nu nog even de twee M8 boutjes losdraaien waarmee het tankje op z'n plek hangt (eentje aan de achterkant van de koplamp behuizing en eentje aan de kant van de droger van de airco :arrow: nu kan je de tank wegnemen en kan je bij de pompjes en het vlottertje :wink:

Succes 8)

09 jun 2005 8:12
Profiel WWW Facebook 
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Net de belastingdienst. ;)

09 jun 2005 13:53
Profiel
PorscheForum Rakker
964 Carrera 2 Cabrio
Leeuwarden
Bericht 
Olaf schreef:
Joyman schreef:

De Joyman.

:roll:

:arrow: Auto omhoog zetten, linker voorwiel verwijderen, binnen wielkuip (delen) verwijderen :arrow: nu zie je het tankje linksboven de condensor van de airco zitten - spatbord stangetje met dopje 10 en een rateltje verwijderen - slangklemmen op de vulkant van het tankje verwijderen - nu nog even de twee M8 boutjes losdraaien waarmee het tankje op z'n plek hangt (eentje aan de achterkant van de koplamp behuizing en eentje aan de kant van de droger van de airco :arrow: nu kan je de tank wegnemen en kan je bij de pompjes en het vlottertje :wink:

Succes 8)

Thxs voor de uitgebreide uitleg, jammer dat er niet een simpelere manier is :roll:

Ik het in het weekend wel even doen :arrow: :?

Nogmaals bedankt, en heb je dit zelf een keer gehad ofzo, omdat je het zo specifiek weet te vertellen.

De Joyman.

www.frieslandmotoren.nl

09 jun 2005 14:27
Profiel WWW Facebook 
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Do993tupperware schreef:
:shock: :shock: olaf , heb jij dit vaker bij de hand gehad ofzo :wink:

Joyman die vervolgens schreef:
Nogmaals bedankt, en heb je dit zelf een keer gehad ofzo, omdat je het zo specifiek weet te vertellen.

Bij de APK zei men dat de ruitensproeiers het niet deden :arrow: bleek echter dat die het wel deden als je de hendel naar het dashboard toe duwde ... en als je zoals zij de hendel naar je toe haalde gingen de koplamp sproeiers in werking .... heb dus zelf bij het opnieuw monteren van het tankje en slangetjes de stekkers omgewisseld - dacht dus het zwarte stekkertje op het zwarte pompje en het witte stekkertje op het witte pompje :arrow: 't zou Porsche niet wezen als het inderdaad zo was geweest ...

Gisteren dus eventjes de stekkertjes gewisseld :arrow: vandaar dat het nog zo vers in het geheugen lag - klein half uurtje werk :wink:

09 jun 2005 17:39
Profiel WWW Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 7 berichten ]