Ineens blijft mn snelheidsmeter op nul staan, en krijgt ook de Becker Navi geen snelheissignaal meer. Ik vermoed daarom dat de pulsgever op de G50 bak problemen geeft: sensor zelf of bedrading ... Behoudens doorgevroten bedrading, lijkt het dus wel de pulsgever te moeten zijn.
Iemand anders dit ook ooit bij de hand gehad ?
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
15 jul 2015 14:02
LouisXIV
964 C2 coupe schiefer grau
ex 993 C4 vesuvio '97
ex 964 C2C zwart metallic '91
Meerssen Zuid Limburg
Re: Pulsgever snelheid
..geen idee...ik kijk nooit op de snelheidsmeter, want die zit uit het zicht veel success iig
_________________________________________ Its about as fast as you can go without having to eat airline food!
15 jul 2015 20:01
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Ook gehad met mn 3.2. Eerst af en toe, later steeds vaker. Was idd een of andere sensor, zat op de versnellingsbak, kon je via een klepje bij de achterzitjes bij. Heb het uiteraard laten doen
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
15 jul 2015 23:06
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989
Omgeving Haarlem
Ik meen dat het een schakelaartje is die door een magneetje in de bak steeds open/dicht gaat, en dat hij achter een van de achterwielen toegankelijk is, bedrading loopt inderdaad via tunnel langs de schakelstang, onder deksel bij de achterzitjes.
Ik ba weleens meten en prutsen ....
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
16 jul 2015 10:20
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989
Omgeving Haarlem
Nou hij doet t weer. Gisteren na een paar km rijden kwam hij ineens weer live en doet t sindsdien weer normaal. Het is een magneetschakelaartje dat per wielomwenteling een paar keer wordt geschakeled door magneetjes op de uitgaande as van de bak, kennelijk was hij na langere tijd stilstaan blijven plakken vermoed ik.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum