Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 15:35

Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
afdekhoes cabriodak 993 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
924 2.0 '84, 997.2 cabrio
Bericht afdekhoes cabriodak 993
Bij de aankoop van de auto was de afdekhoes van het cabriodak aanwezig. Bij de aflevering was de hoes spoorloos verdwenen. De dealer heeft het keurig opgelost en ik kreeg een hagelnieuwe hoes. Maar, de ritssluiting van die hoes waarmee die aan de windvanger wordt gemonteerd liep precies verkeerd om. Uiteindelijk een extra ritssluiting aan de windvanger gemaakt en alles gaat perfect. Nu hou ik echter een brede flap over, die ik nergens kan thuisbrengen. Op de foto de voorste rechthoekige flap. Het lijkt alsof ie gewoon naar beneden hangt over of voor de achterzittingen. Ik heb zo het donkerbruine vermoeden, dat mijn hoes voor een Europese 993 is. Mijn 993 is een USA model. Heeft iemand voor mij misschien een afbeelding waarop ik kan zien waar die flap blijft.
Na een "paar" weken Zuid-Frankrijk begint het zeulen met de afdekhoes natuurlijk een beetje te vervelen. En bij een volle auto is het nogal een pak als je het dak dicht hebt. Als die flap er nu af kan dan scheelt dat gewicht en volume. Voordat ik daarmee begin graag eerst even jullie reactie.

Afbeelding

18 jul 2015 11:37
Profiel
PorscheForum Rakker
993 Cabrio, Nachtblauw
Regio Apeldoorn
Bericht Re: afdekhoes cabriodak 993
Als je de windvanger gemonteerd hebt, dan klap je die flap naar achteren. Hij ligt dan gewoon strak onder de afdekhoes. Je ziet hem dan dus niet. Die flap gebruik je alleen als je de windvanger niet gemonteerd hebt.

19 jul 2015 19:20
Profiel
PorscheForum Junkie
924 2.0 '84, 997.2 cabrio
Bericht Re: afdekhoes cabriodak 993
Helemaal duidelijk. Bedankt!

19 jul 2015 20:35
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 3 berichten ]