_________________________________________ http://www.tr6.nl (sold) en ook tr3a.nl
16 okt 2015 12:32
Blauwe Blazer
Re: garagebrug(getje) in de aanbieding kan handig zijn
Draagpunten van deze brug zijn complete balken. Vraag me af of je deze zo universeel kunt gebruiken voor elke onderzijde?
_________________________________________ wie iets doet waarnaar hij niet verlangt, bestrijdt dat verlangen met zijn wil
16 okt 2015 14:13
harryv8
911 -996 2004
zou voor Porsche niet durven zeggen , maar voor engelse klassiers werkt het wel , plaats je dat gewoon onder de balken
_________________________________________ http://www.tr6.nl (sold) en ook tr3a.nl
16 okt 2015 15:05
erwin964c4
Dit type brug is hier ook weleens 2e hands te koop aangeboden en zoals ik het las moet je wel met planken werken omdat anders de sideskirts beschadigden
16 okt 2015 15:16
rens914
Max 1500 kg en eigen gewicht 75 kg voor de meeste auto's bijna te licht en om op te hangen net te zwaar. Ik zou dan even iets meer uitgeven en een poetsbrug kopen.
_________________________________________ speed costs money, how fast do you want to go ?
Alpine 310 gr 4, Bmw E91, Merc 171, een Campert en een grasmaaiert.
16 okt 2015 15:23
boxster550spyder
996 Carrera, Boxster S 550 Spyder en Cayman S Sport (ex Boxster 2.5 en ex 924).
Ideetje: De draagbalken verlengen en aan de uiteinden een Porsche krikpunt bevestigen ?
_________________________________________ 996 Carrera 1998, Boxster S 550 Spyder 2004 en Cayman S Sport 2008.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum