Auteur |
Bericht |
AJSEGERS
964 C4NH
|
Zij-spiegel probleem/demonteren?
Weet iemand hoe je de spiegel (het glas) van een std. spiegel (964) kan verwijderen. Ik hoor de motortje wel draaien maar de spiegel doet niets meer. Heeelup!
|
31 mei 2005 12:09 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Ja, klik hier of hier.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
31 mei 2005 13:42 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
[off-topic]
Ik heb het al eerder gezegd .... wel de meeste lompe manier om zo 'even' die kabel af te knippen .....
[/off-topic]
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
01 jun 2005 8:36 |
|
|
Mr.Mini
Porsche 911 Turbo Look CabrioAntwerpen
|
Aansluiten spiegels
Vraagje voor Eric4C moderator :
het documentje uit "911 & Porsche World" over de ombouw van gewone naar Cup spiegels is zeer interessant , maar de juiste informati omtrent de aansluiting van de bestaande kabel in de deur naar de kabel van de Cup-spiegel omtrent de kleurcodes , is niet op het document te lezen .
kan je de juiste combinatie eens bezorgen of een nieuwe SCAN van het document op het forum zetten aub?
hartelijk dank !
greetz , Harald
|
01 jun 2005 13:35 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: Aansluiten spiegels
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
01 jun 2005 13:41 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Re: Aansluiten spiegels
Ook niet als je inzoomt
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
01 jun 2005 21:18 |
|
|
Mr.Mini
|
CUP-spiegels
Sorry Eric ,
Als je goed kijkt zie je dat er precies een witte vlek is op de plaats van de uitleg over de kleurcodes . ook de zinnen zijn niet volledig leesbaar .
Heb je soms het document of de ontbrekende info ?
mvg H
|
01 jun 2005 23:28 |
|
|
horn
PF #57
|
Zal morgen even voor je kijken of ik die 911 & PW nog heb liggen. zal ik hem even opnieuw inscannen.
gr
harald, die andere Mr Mini
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
02 jun 2005 0:42 |
|
|
Mr.Mini
|
CUP spiegels
Toch geweldig he , een naamgenoot die me ook nog wil helpen ...
|
02 jun 2005 17:50 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Re: CUP-spiegels
Zegt de foto verder in het artikel niet genoeg
Anders even wachten op de service van die andere minidioot.
|
02 jun 2005 22:03 |
|
|
Mr.Mini
|
Ik ben wel gewoon MINI-schema's te bekijken , maar dit fotootje valt me wel wat klein uit om de kleuren te onderscheiden ...
|
03 jun 2005 0:03 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Daar helpt deze iig. wel bij
|
03 jun 2005 9:41 |
|
|
Mr.Mini
|
Harald / Horn
Hey Harald ,
heb je reeds ff tijd gehad om te kijken of je die PW nog hebt met dat artikel over de CUP-spiegels ?
Greetz , van die andere Harald ...
|
09 jun 2005 13:33 |
|
|
Mr.Mini
|
iemand wie me kan helpen aan het artikel of de juiste kleurcodes om door te verbinden ?
greetz , H
|
21 jun 2005 22:39 |
|
|
AJSEGERS
964 C4NH
|
cup-spiegels
Ik heb het al ergens gelezen maar...
waar kan ik cup-spiegels kopen (en voor welke prijs) die op de orginele voetjes passen (i.v.m. spuitwerk rondom de voetjes )
|
22 jun 2005 10:24 |
|
|