|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
Olisebi
|
Condens in koplampen
Hi,
Deze avond even een ritje gemaakt bij koud en vochtig weer...geen regen...toen ik de boxster terug in de garage plaatste zag ik lichte condens aan de binnenkant van mijn koplampen. Het was onderaan de lamp, niet waar de xenonlamp schijnt. Is dit normaal? Alvast bedankt voor de reacties...
|
28 dec 2016 0:17 |
|
|
Brulaap
Zelfstandig ondernemerregio Utrecht
|
Re: Condens in koplampen
Je geeft het zelf al aan: koude en vochtige lucht en dat in combinatie met warme lampen geeft condensvorming. Gaat als het goed is vanzelf weg en anders nagaan of de afwateringsgaatjes open zijn.
_________________________________________ Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).
|
28 dec 2016 8:14 |
|
|
erwin964c4
|
Ik weet niet of die koplampen een rubberen afdichtingsring hebben ,maar mij lijkt het dan indien aanwezig dat die dan niet meer goed afdicht en dus water doorlaat. Door de warmte van de lampen condenseert het dan
|
28 dec 2016 15:52 |
|
|
alvin01
ex Carrera Coupe 3.2 1987Amsterdam
|
Ff lichten aanzetten onder het rijden en het is zo weg, uiteraard wel even kijken hoe het zit met de rubbers.....
|
28 dec 2016 17:43 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|